syaza syazana

i love u sayang !
selamat datang ke blog ini :*
harap maaf kalau ada terkasar bahasa , terlepas bicara , tersilap fahaman dan sebagainya di dalam blog ini !

nama saya : SYAZA SYAZANA BINTI SABRI
tarikh lahir : 08/12/1996
no i/c : TAK PAYAH LAH K :)
no hp : NAK WATPE ? TAK PAYAH LAH KUT K :*

powered by : SYAZA SYAZANA BINTI SABRI


= another blog =
<3 syazasyazanasmtekniktaiping.blogspot.com <3

Ahad, 22 Januari 2012

syaza 2012


SYAZA SYAZANA BINTI SABRI

ini aku !
SYAZA SYAZANA BINTI SABRI ..
sekarang ni aku tengah sambung belajar di SEKOLAH MENENGAH VOKASIONAL TAIPING ...
bidang yang aku ceburi kat sana ialah PENGURUSAN TEKNOLOGI PEJABAT ..
bidang ni aku belajar pasal pejabat ! 
al-maklumlah , nama pung pengurusan pejabat !
inilah cita-cita aku sejak kecil ...
aku teringin nak jadi setiausaha , boleh angkat phone , boleh layan tetamu , and yang paling best kalau jadi setiausaha , dia akan ada HARI SETIAUSAHA setiap tahun !
hari menghargai jasa seorang SETIAUSAHA ..  :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan