syaza syazana

i love u sayang !
selamat datang ke blog ini :*
harap maaf kalau ada terkasar bahasa , terlepas bicara , tersilap fahaman dan sebagainya di dalam blog ini !

nama saya : SYAZA SYAZANA BINTI SABRI
tarikh lahir : 08/12/1996
no i/c : TAK PAYAH LAH K :)
no hp : NAK WATPE ? TAK PAYAH LAH KUT K :*

powered by : SYAZA SYAZANA BINTI SABRI


= another blog =
<3 syazasyazanasmtekniktaiping.blogspot.com <3

Isnin, 6 Februari 2012

SEKOLAH MENENGAH TEKNIK TAIPING


SEKOLAH MENENGAH TEKNIK TAIPING
SMTT

di sinilah tempat aku menuntut ilmu sekarang ..
di sekolah menengah teknik taiping ..
alhamdulillah ., kat sini aku dapat banyak jugak lah kawan ..
kawan dorm and kawan kelas ..
aku ambil jurusan PENGURUSAN TEKNOLOGI PEJABAT ...
alhamdulillah , setakat ni aku faham apa yang cikgu-2 ajar ...

tetapi ...
aku ....

aku rindu sekolah lama aku ...



SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TENGKU MENTERI
SMKTM

daripada tingkatan 1 sampailah tingkatan 3 , aku menuntut ilmu kat sinilah ...
sekolah ni lah sekolah yang menjadi kebanggaan aku...
sayang rasa hati nak tinggalkan sekolah ni, tapi hati aku yang nak !
sebab cita-2 aku dekat sekolah teknik bahagian pejabat ...
hummmmmm , maafkan aku ! :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan