syaza syazana

i love u sayang !
selamat datang ke blog ini :*
harap maaf kalau ada terkasar bahasa , terlepas bicara , tersilap fahaman dan sebagainya di dalam blog ini !

nama saya : SYAZA SYAZANA BINTI SABRI
tarikh lahir : 08/12/1996
no i/c : TAK PAYAH LAH K :)
no hp : NAK WATPE ? TAK PAYAH LAH KUT K :*

powered by : SYAZA SYAZANA BINTI SABRI


= another blog =
<3 syazasyazanasmtekniktaiping.blogspot.com <3

Jumaat, 17 Februari 2012

aku ?

aku ??
aku rasa aku tak pernah lupakan kawan-kawan lama aku ..
aku tak pernah berubah ...
aku masih SYAZA SYAZANA BINTI SABRI yang dulu ...
ouke , fine , aku dah berubah !
berubah untuk yang lebih baik !
aku tak pernah ketepikan korang semua !
nama korang selalu mengisi ruang kosong dalam buku aku , mahupun diari aku !
sampai hati korang cakap aku dah berubah !
ouke , fine ! aku mintak maaf r banyak-2 kat korang k ?
tapi aku cukup terkilan !
aku tak pernah berubah , tambah-tambah berubah untuk menjauhkan diri untuk daripada korang !
 tapelah , aku sedar sape aku ! fine ! salam !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan